Otse põhisisu juurde


Eia Uus "Kirjad Buenos Airesest"

Otsin kõige ilusamat veekogu Buenos Aireses, et kivi sinna uputada. Valin sillakese Bosques de Palermo pargis – see on puidust, valge, hästi kena, meenutab kuidagi Raimond Valgret või Haapsalut, ja silla all ujuvad pardid.
Lk 74

Kui käisime kevadel Kaarel B. Väljamäega Haapsalus Prima Vistal esinemas, ütles ta, et imetleb minu juures seda, kuidas ma joon alati kohvi nii, nagu see oleks viimane kohv, mille ma elus saan. Kaarel pole mitte üksnes luuletaja ja kirjanik, vaid ka pastor. Selle minu ja kohvi asja sai ta küll kõrgemalt teada. Ma ei tea, et me väga oleksime koos kohvi joonud – ja ma ju tavaliselt ei mõtle kohvi juures tollele teispoolsuses käigule.
Lk 78

Inglise karrikoha atmosfäär on ootamatult kodune: raamatuhunnikud, vanad kohvrid, lilleline tapeet, seinariiulid ja peeglid ja nipsasjakesed nagu vanaema juures, mööbel ka Haapsalu stiilis valge puit.
Lk 218

Allikas: Eia Uus "Kirjad Buenos Airesest" Tallinn, 2021