Otse põhisisu juurde


Triin Katariina Tammert : "Võr(g)utamine"

/.../ Muide, siia korteri leidmine oli arvatust suurem väljakutse - väikese Võru kinnisvaraturg on vaikne ja üüriturg peaaegu olematu. Ausalt öeldes see üllatas mind, näiteks Haapsalus on elanikke vähem, aga pakkumisi palju rohkem ja korterite-majade müügihindadel üks null lõpus rohkem kui Võrus. Peamiselt tänu soomlastele ja suvitajatele, ma loomulikult mõistan seda, aga minu jaoks teeb Võru ka puhkusepaigana Haapsalule silmad ette! /.../

Lk 10

/.../ Nali naljaks, me sõitsime ära, kõigepealt Tallinna asju ajama, siis reedel koos Haapsallu, kus ööbisime Hapsal Dietrichi armsas külaliskorteris, sõime sooja kollase valgusega õdusas Kärmes Küülikus õhtusöögi ning pärast pidutsesime Ivo sõpradega.

Ja mind lummas seal Haapsalu õhtul ja hommikul avastus, et ma olin esimest korda aastate jooksul 100% KOHAL. /.../

Lk 121

/.../ Tallinn pakkus muidugi nii palju tegevusi ja kiusatusi, et rahulikku muusika ja sõnade kirjutamise ning pillinäppimise-laulmise aega ülemäära ei jäänud. Tegime sõbrannaga toreda daytrip'i Haapsallu, kus ma polnud sel aastal käinudki. Uitasime mööda lemmikgaleriisid, Evald Okase omas oli lisaks püsiekspositsioonile pruutkleitide näitus, Epp Maria omas lihtsalt üks imekaunis pruudimaal. /.../

Lk 166

Allikas: Triin Katariina Tammert : "Võr(g)utamine" : Võru romaan , Tallinn, 2021